subwaysurfershizliol
editsiz serverler

12 Kasım 2014 Çarşamba

Niğde Metin2 için mt2servers`i seçti

Metin2 pvp tanıtım sitesi detaylı bilgi rehberi Arkadaşlar daha önce,metin2 pvp tanıtım sitesi olan mt2servers.com hakkında tasarım ve blog hakkında kısa değinmiş ve diğer yazımızda sizlere adı geçen tanıtım sitemizin içeriği hakkında detaylı bilgi verip site hakkındaki tüm bilgileri aktarmış olacağız demiştik.Daha önceden de bahsetmiştik kısaca tekrar bahsetmek gerekirse mt2servers tanıtım sitesi olarak sade bir tasarım kullanmakta,hit olarak 1500 tekil hit ziyaretçisiyle binlerce oyunu sizlere tanıtmaktadır.Tanıtım sitesindeki bloglarda siz metin2 pvp serverler kitlesine hitap etmeyi başarmıştır. Şimdi gel gelelim sitenın detaylı içerik rehberine bakıldığında temelde olarak metin2 pvp tanıtımları ağırlığını korumakta,oyun tanıtımları flood ve spam engelleme amaçlı admin onaylı şeklinde karşımıza çıkmaktadır.Yani,bir oyun tanıtımı attığınızda admin onayı sonrası tanıtım yayınlanıyor ve geniş kitlelere yer vermektedir.Konular orta,kolay,zor şeklinde bir dizin şeklinde sıralanmış oyuncunun tercihine göre server tanıtımları gözlerden kaçmıyor.Bazı konuların yanında yıldız şeklinde ikonlar bulunmakta,bunlar da anlasılan o ki vip serverleri temsil ediyor.Bu server tanıtımları belli bir ücrete tabi olmakla beraber kaliteli server sahiplerinin serverini bulundurmakta,bizlerin tavsiyeside böle vip konulu tanıtım serverlerini tercih etmenizdir.Hem emeğiniz uzun ömürlü olacak hem de profesyonel bir kadroda oynanan oyunun zevkini şüphesiz tadacaksınız.Evet sizlere tanıtım sitesinin pvp serverlar içerisinde bulunduğu konum ve içerik hakkında da bahsetmiş bulunmakta ve tanıtım rehberi konulu blogumuzun sonuna gelmiş bulunmaktayız. Tüm oyuncularımıza keyifli oyunlar diliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder